این مستند سفری حماسی که مریخ واقعی را آشکار می کند دنبال میکند ، طوریکه قبلاً آن را ندیده اید. استفاده از داده های مدارگردها و مریخ نوردان برای ساخت منظره دقیق از این سیاره سرخ و کشف اسرار آن. در یک مدار واحد مریخ از طلوع فجر تا غروب، با آتشفشان های هیولای ، دریاچه های باستانی، جهان یخ های بیگانه و مکان های سقوط فضاپیما روبرو شوید. وسواس فکری بشر نسبت به سیاره ی مریخ را کاوش کنید، به جستجوی بی وقفه زندگی در آنجا بپیوندید و به دنبال خانه ای انسانی در سطح سیاره سرخ باشید.
مستند
بله داره
هوک اولیه جذاب داره و شمارو جذب میکنه خیلی واضح توضیح میده ولی بیسیک پس اگه دوپامین سیستم و ترکینگ دیتا رو میدونید زیاد حرف جدیدی قرار نیست بزنه تو بخش اول شاید یکم ایموشنالی تر فقط
بخش دوم خوب بود مثال هاش ولی خوب این مطالب خیلی میتونند سانسور بشن پس ..
در کل اگر اشنایی با دو بخشی که گفتم از قبل دارید قرار نیست چیزای جدید زیادی گفته بشه ولی به شدت ارزش تماشا حتی بعد پنج سال ریلیزش هم داره و واقعا ایموشنی هیت خوبی میزنه تو هر دو بخش
نکته منفی هم اینکه نیم ساعت وسط مستند به نظرم اضافه بود ولی سلیقه ای هست
یه سکانس هایی داشت راجب افسردگی و .. که اصلا کامل نبود به نظرم
the anxious generation jonathan haidt اینو پیشنهاد میدم بخونید تا کامل ایموشنی و .. عمیق شید