فیلم در مورد دختر جوانی است که تلاش می کندتا از افرادی که او را در کودکی دزدیده بودند و شکنجه کرده بودند انتقام بگیرد، اما... این فیلم شامل اعمال سادیسمی بسیار وحشیانه است!
واقعا نمیدونم چی بگم٫ اول اینو بگم که فرانسه تو ساختن فیلم و به تصویر کشیدن اتفاقات واقعا بینظیره
منظورم این نیست که این فیلم، عالیه یا ضعیفه، چون این فیلم نیست٫ بیشتر داره میگه که از انسان چیا که برنمیاد و نیمه بشدت تاریک انسان رو نشون میده و اینکه خطرناکترین موجود روی زمین خوده انسانه/ حتی درنده ترین حوانات هم اینجوری نیستن/ فقط میتونم سکوت کنم در برابر این فیلم
پاسخ
۰
۱
۰
۲ ماه پیش
الیوت
به لحاظ مریض بودن و چندش آور بودن سکانسهاش با امثال فیلم هزارپای انسانی مقایسه کرد
منظورم این نیست که این فیلم، عالیه یا ضعیفه، چون این فیلم نیست٫ بیشتر داره میگه که از انسان چیا که برنمیاد و نیمه بشدت تاریک انسان رو نشون میده و اینکه خطرناکترین موجود روی زمین خوده انسانه/ حتی درنده ترین حوانات هم اینجوری نیستن/ فقط میتونم سکوت کنم در برابر این فیلم